Jubileusz 45-lecia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Tomyślu

Dnia 11 grudnia 2012 roku odbył się Jubileusz 45-lecia istnienia Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu.

Początki istnienia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Tomyślu sięgają lat 60-tych, kiedy to w lutym 1967 roku została ona powołana przez Prezydium Powiatowej Rady Narodowej – Wydział Oświaty i Kultury, pod nazwą Poradnia Wychowawczo-Zawodowa.

Czytaj więcej...

Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły, jak mówić, żeby dzieci nas słuchały.

Odpowiedz na te i inne pytania uzyskacie  DRODZY  RODZICE podczas organizowanych przez Poradnie Psychologiczno – Pedagogiczną   warsztatów  wspierających  rodziców w trudnej sztuce wychowania dziecka.

Czytaj więcej...

Dzień Otwarty w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu

W sobotę 6 listopada pracownicy Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Nowym Tomyślu zorganizowali dzień otwarty. Adresatami zaproszenia na spotkanie były dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodzice. Zainteresowanie było duże. Do poradni licznie przybyli rodzice z dziećmi od 3 do 6 roku życia. Wspólnie uczestniczyli w zorganizowanych zajęciach prowadzonych w oparciu o wybrane metody psychologiczno – pedagogiczne wzbogacone pomysłami psychologów i pedagogów pracujących w poradni. Rodzice mieli między innymi okazję do poznania takich metod  pracy z dzieckiem jak: Zajęcia Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, techniki relaksacyjne, elementy kinezjologii edukacyjnej P. Dennisona, elementy Pedagogiki Zabawy, program rozwijający percepcję wzrokową i sprawność grafomotoryczną.

Czytaj więcej...

ITAKA - Nowy numer telefonu 116 000

Telefon ITAKI w sprawie zaginionego dziecka 116 000

Nowy, całodobowy, bezpłatny telefon w sprawie zaginionego dziecka. 

Czytaj więcej...

Komunikat w sprawie sprawdzianów i egzaminów przeprowadzanych pod koniec nauki w szkole podstawowej i gimnazjum oraz matur

Zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2007 roku w sprawie warunków i sposobu  oceniania , kalsyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych par.37 pkt.1 uczniowie (słuchacze) ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się mają prawo przystąpić do sprawdzianu lub egzaminu gimnazjalnego w warunkach i formie dostosowanych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia (słuchacza) na podstawie opinii publicznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej, lub niepublicznej poradni  psychologiczno - pedagogicznej w tym niepublicznej poradni specjalistycznej (...)

Czytaj więcej...

godło

Ważne

Gościmy

Odwiedza nas 88 gości oraz 0 użytkowników.

Odsłon

Odsłon artykułów:
97537
Copyright © 2018 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowym Tomyślu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.