Uczeń z zaburzeniami lękowymi.
Lęk towarzyszy każdemu człowiekowi na różnych etapach życia i jest związany z wieloma sytuacjami, w jakich dana osoba się znalazła.Problematyką lęku zajmowało się wielu badaczy.
Praca z dziećmi i młodzieżą to ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. W tej części udostępniamy materiały dydaktyczne oraz wskazówki, które mogą wspierać nauczycieli w pracy wychowawczej i edukacyjnej. Znajdziesz tu praktyczne narzędzia, scenariusze zajęć i porady specjalistów, które ułatwią codzienną pracę w klasie.
Lęk towarzyszy każdemu człowiekowi na różnych etapach życia i jest związany z wieloma sytuacjami, w jakich dana osoba się znalazła.Problematyką lęku zajmowało się wielu badaczy.
Nauczanie naszych dzieci uważności ma na celu poszerzenie ich wiedzy o wewnętrznych i zewnętrznych doświadczeniach, zrozumienie przez uczniów, w jaki sposób emocje przejawiają się w
Szczęścia szukaj blisko siebie, bo ono jest w drobnych, codziennych radościach.Joseph Fohat Bardzo często nie jesteśmy świadomi tego, na czym skupia się nasza uwaga. Skupić
Dla dysleksji charakterystyczne jest to, że trudności w dekodowaniu pojedynczych słów są zazwyczaj niewspółmierne do wieku życia oraz innych zdolności poznawczych i umiejętności szkolnych, trudności
Częstym pytaniem rodziców, z jakim się spotykam w mojej pracy zawodowej, jest: czy to już nadpobudliwość? Zadają je rodzice dzieci będących praktycznie na każdym etapie
Od dawna bardzo wiele mówi się o cyfrowym bezpieczeństwie, cyberprzemocy, groomingu czy sekstingu, oraz innych zjawiskach z jakimi możemy się zetknąć w sieci.Aktualna sytuacja, ograniczenie
„Charakterystyka trudności dyslektycznych” – opracowanie : Anna Kozańska (pedagog)Niniejsze opracowanie stanowi skrót referatu z konferencji nt.„ Uczeń z dysleksją w szkole” Efektem oddziaływań dydaktycznych I
Jąkanie jest zaburzeniem tempa, rytmu i intonacji wypowiedzi werbalnej. Może mieć charakter kloniczny, toniczny bądź mieszany. Może towarzyszyć mu wydawanie pozornie upłynniających wypowiedz dźwięków, słów